Chanel chce Cię wytatuować

January 18, 2010

Tatuaże z tandetnym marynarzem lub kotwicą już dawno odeszły w przeszłość, a tatuowanie sobie logo marek było do tej pory zarezerwowane głównie dla raperów i innych ekstrawaganckich przedstawicieli show-biznesu. Świat idzie jednak do przodu. Teraz “noszenie” wydziaranego logo uważane jest w pewnych kręgach za bycie trendy. Znana marka Chanel znalazła sposób na dodatkową reklamę i wyciągnięcie pieniędzy od swoich bogatych klientów. Chanel zamierza sprzedawać tymczasowe tatuaże.

Zestaw tymczasowych tatuaży będzie kosztować 75 dolarów! Cena, jak dla mnie przerażająca. W pakiecie znajdzie się 55 wzorów poświęconych głównie romantyczno-wiosennym motywom i kwiatom. Motywy będą “zgrywać się” z gniecionymi i przezroczystymi materiałami, które wg Chanel mają być modne w roku 2010. Pakiet będzie sprzedawany online od 1 marca 2010 pod nazwą “Les trompe l’oeil de Chanel”. Dostępny będzie również w międzynarodowych domach handlowych takich jak Selfridges.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: